lördag 25 september 2010

två saker som jag MÅSTE sluta med

1. klippa i kläder helt impulsstyrt för ögonblicket utan att tänka efter. jag klipper alltid tex klänningar för korta och sedan ångrar jag mig, kan inte använda plagget, försöker operera med symaskinen och får ångest.... ligger det en sax nära till hands en morgon när jag klär på mig så slutar det oftast inte helt fint.

2. lite viktigare punkt. jag måste sluta bli alldeles för full.... japp..
hände senast igårkväll. jag blev bjuden på en massa olika shots, öl, vin osv och en salig blandning av alla dessa härliga drycker gillar inte min mage alls. men om någon bjuder mig så säger jag oftast JAAAA! JAG ÄR PÅÅ! fastän det egentligen räcker. jag gillar alkohol och bangar liksom inte, och mitt i surret så fattar jag inte att jag borde chilla med alkoholhaltiga drycker för kvällen. och dagen efter är man inte människa. är en död fisk framför alla tråkiga repriser från veckans alla dokusåpor på tvn. skärpning för min del!

höstlöften helt enkelt. så kallar vi det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar