måndag 20 september 2010

svar till dig min vackravän och bloggkompanjon

-> ja, jag håller med, dom borde egentligen samarbeta med moderaterna, miljöpartiet, MEN, ska dom samtidigt gå emot allt dom står för? Mp och M är inte eniga överhuvudtaget på något plan alls! dom är ju mer lika än kanske M och V, men inte i närheten av eniga.
men allt för att frysa ut SD, JAA. men frågan är om miljöpartiet är redo att svälja stoltheten.
återstår att se. allt är ändå så jävla VRICKAT OCH FÖRVRIDET.

ärligt så tror jag inte jag pallar skriva om politik mer nu på ett tag för jag är besviken och förbannad och förvirrad och ledsen och en massa mer. men kanske spelar det ingen jävla roll. vet inte. som du skriver, min fina vän, så känns det som partierna ändå döljer något mörkt allihopa. ett och annat lik i garderoben har väl alla men jag menar stora lixom falska osanningar. inte bara ett, två lik i garderoben utan en hel kyrkogård i källaren. man vet aldrig. jag är misstänksam numera. litar inte på politiker direkt. har aldrig gjort dock, men man hoppas väl. är lars ohly stalinist? ääääh mår illa bara av att tänka på allt dedära. har funderat, vänt och vridit alldeles för mycket.

nu tar vi nya tag! feministiskt initiativ till riksdagen nästa kanske? jo tack

mumford and sons och senare lite träning och goda ärter och snus får mig iallafall att låta bli att gå ut och gräva ner mig i skogen idag.
och drömmar om stora mjuka tjocka färgglada uppiggande koftor och tröjor..... och knästrumpor och kängor..... och sjalar. något måste ju göra en glad i detta mörker och rusk ellerhur.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar