tisdag 9 februari 2010

m is for music

man kan ju inte säga att man hatar någon man inte träffat eller känner. som att säga att man hatar invandrare, det är galenskap ju, utan tvekan alltså. därför kan jag ju inte sjunka lika lågt som dom jävla nazistidioterna men jag säger ju lite grovt att jag hatar kungafamiljen. hata är för starkt, jag känner helt enkelt inte dom. men kan ju säga att jag inte gillar dom alls. dom är patetiska. dom tre barnen har inte valt att bli födda av sina föräldrar. men vafan. stör mig på dom stenmycket! här har vi ett land där arbetslösheten bara ökar ökar och ökar och victoria ska ha sitt jävla drömbröllop med mannen som kungen tillslut "GODKÄNDE" för typ sex jävla miljoner. gött kungafamiljen, ni gör ju sverige jävligt mycket bättre, bra jobbat. ni sköter ju ert "jobb" jävligt bra med att ta finkläderna på er när det är fina kungliga events. ja för som jag ser det gör dom inte så mycket mer. punkt slut. /x

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar