fredag 8 oktober 2010

whats wrong

nu är det såhär att, ja, jag går i skolan, och tar studenten i sommar. dock ett år för sent.
nu nalkas det studentmössor mm, och i veckan skulle vi prova ut och beställa dessa inte så fina kepsar.
man kunde välja en ekologisk som DESSUTOM var BILLIGARE än dom andra och såg precis likadan ut FÖRUTOM att den inte tålde vatten lika bra som dom andra pga, att det skyddande alluminiumet inte satt på ekomössan. det var bara jag i hela klassen som valde den ekologiska.
är det nördigt att bry sig? varför valde inte fler den ekologiska studentmössan? bara undrar.
det gör mig förvånad. om man får chansen att göra ett bättre val, till ett BILLIGARE pris dessutom, tar man inte den chansen då?
det gör mig helt enkelt förvånad.
bloggkompanjon, snart är jag uppe hos dig och simmar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar