lördag 16 oktober 2010

mutta muffis snippa mus fiffi

jag började raka min muffe redan när håret kom. det är crazy egentligen men det är som det är. och har fortsatt i dom spåren sedan dess. jag har inte varit manisk! men har rakat muffan av ren vana. det är fräschast och skönast så. vilken man vill slicka en hårboll? oj detta låter helknäppt, jag rakar inte henne för männens skull, utan för att det är bekvämast även för mig. och för den delen så vill inte jag suga på en mans snopp om den är täckt av en massa hår. har ändå ganska nyligen haft ett långt förhållande och då visar man varandra lite hänsyn på den punkten hehe. lite hår går bra men gärna ansat liksom, så man känner att det finns lite omsorg iallafall.
nu till saken. sedan jag gjorde slut med min pojkvän och sedan hade en sommarromans med en annan man, och tröttnade fullständigt på kärlek och la det helt och hållet (okej inte helt och hållet) på hyllan, så har jag fan vägrat raka fiffen! det börjar fan bli långt! och det är inte så bekvämt. jag är inte erfaren på denna punkten! jag är en amatör-buske-på-murran-innehavare, och börjar nu tänka på alla kvinnor som har en riktig buske under trosan. fan det kliar och håller på ju. inte alls fränt! jag tänker inte raka mig riktigt ännu, det har blivit lite så att jag vill upptäcka hur långt det kan bli. plus att mans-strejken håller i sig. den börjar dock gå mot sitt slut, för snart behöver jag en man och hans kön.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar