lördag 30 oktober 2010

koffein

nu har jag börjat på mitt projektarbete. och jag jobbar själv, eftersom det kan bli svårt att matcha mina tankar med någon i min klass. inget material ska jag köpa, det kommer inte kosta ett öre. kontaktat vänner och bekanta och bett dom om att donera allt dom äger i tygväg och som bara ligger och dammar, till mig.
sedan ska jag knåpa ihop en kollektion, och försöka göra kläderna i indisk stil, samt ha budskap mot barnarbete, tex tryck och text, samtidigt som jag visar att det går att göra jävligt mycket utav material som redan finns. projektet heter återvinna är coolt. kommer bli coolt! manish arora är en indisk designer som gästdesignat för indiska bland annat - han är fantastisk och ifrån honom får jag inspiration.




håller tove styrke på att tvätta bort idolstämpeln? hon kommer nog göra det iallafall, tjejen kommer förmodligen bli framgångsrik. jag dansar till hennes senaste whitelight moment.
sedan har vi våran rödlätta kompis erik hassle som kämpar på och är bra.

first aid kit fortsätter även dom att leverera.
britta persson är cool & sist men inte minst så är elin ruth sigvardsson snygg och cool och jävligt bra.

för övrigt har jag beställt tatueringstid för hela överarmen, kommer bli gryyyyymt. senså har jag gått och blivit besatt. jag är kanske en person som går och blir besatt förresten? jag är så intensiv och impulsiv och går in i saker som jag gör till 100%. hela skogen tar fyr liksom, istället för den lilla brasan. övertändning. och när det släcks blir det jävligt släckt.....
ikväll ska vi iallafall ha kul och endast bry oss om musiken som strömmar genom hela hjärnan, tar en loop och åker ut genom näsan, känna hur alkoholen gör att benen vill hoppa och dansa.
utklädd? CHECK!

1 kommentar:

  1. hej. låter som dethär kommer bli super! hur går det? vem är du? känner vi varann?
    /thingtaur-mattias

    SvaraRadera