söndag 17 oktober 2010

nu ska ni få höra en rolig historia

jag skrev i förra inlägget om min håriga muff. denna envisa hår-handling fick jag ångra senare på natten. jag träffade självklart en vacker karl som jag ville mysa med. jag följde med honom hem efter en sjukt rolig kväll med öl och musik. fick panik över min håriga mutta, tänkte "vad i helvete ska jag göra.... jag vill inte ha sex med honom såhär, det känns inte helt nice..." ursäktar mig, går in på toaletten, OCH RAKAR MIG. var onykter som ett as. stod där på toaletten och rakade min muff. vad i helvetes helvete. såna här sjuka saker kan bara hända MIG. mig mig mig. och på film... såklart så blev det inte en helt lyckad rakning eftersom jag var full och trött. men allt gick ändå ganska bra, men kunde inte riktigt slappna av för att det kändes som att det inte hände på riktigt föratt det var så jävla sjukt.
kände att jag var tvungen att dela med mig av denna händelsen.
välkommen till mitt liv liksom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar