torsdag 20 maj 2010

tankesmedja

katy perrys nya låt tillsammans med snoop dogg california gurls är bara så svängig. vill jag påpeka först.

men... fan vad förvirrad man blir mitt bland detta partivimmel.
jag är vänsterpartist. jag kommer rösta på vänstern. men får jag frågan om jag känner förtroende för något av partierna så är svaret nej. för jag känner bara att alla dedär ledarna, riksdagspersonerna, dom i kavaj och pressveck, tjänar några mille om året, dom är inte en utav oss invånare. dom vet inte riktigt vad vi behöver. och dom gör vad som helst bara för sin egen skull. och detta skumma sammarbete mellan höger och vänster. vafan.
nä minsann dom är av samma skrot och korn allihop.
mer vanliga vettiga mänskliga härliga människor upp i makten! kom igen!

x

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar