lördag 13 mars 2010



vore det inte helt fantastiskt underbart att rensa ut kroppen fullständigt inför våren? ja, ellerhur? vi människor har haft behov av att städa insidan i alla tider, en av de gamla metoderna är bastun. methodraine detox provar jag nu, beställt på bodystore.se. jag tror det är toppen att gör en sånhär kur vid varje ny årstid.

det känns hur bra som helst. ut med alla slaggprodukter ur magen, all negativ energi skiter jag ut, all smuts svettar jag bort. kanske så kommer jag känna mig som en helt ny person när jag är klar med dom 20 dagarna.

detta är ingen bantningskur utan en utrensningskur. vill inte få er att banta, ni är fina som ni är. jag dricker även två olika teér som är speciellt bra för fasta eller detox, med utrensande egenskaper, bla. maskrosrot.

x

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar