torsdag 18 mars 2010

Marina Diamandis

Marinas debut skiva släpptes i februari. The family jewels.
Hon hade Sverige debut på Emmaboda festivalen 2009.
Marina and the diamonds ska spela i år på way out west i Göteborg.

Jag skulle vilja påstå att låten idag är hennes nya singel "i'm not a robot".
En helt underbar video och en helt underbar röst.

Dessutom är hon snygg.

Way out west har hitintills släppt andra bra band.
girls och local natives är bara några som lockar mig.


En annan sak som jag tycker att alla borde tänka på är den gamla klyschan; le mot världen så ler världen tillbaka! Jag vet att det är sant.
Jag vill att vi ska sprida mer kärlek i världen, så om du ger lite vardaglig kärlek till dina medmänniskor så kommer de säkerligen att visa kärlek tillbaka till dig. Något så litet kan få din dag att bli mycket bättre. Jag blev glad en gång när en tjej som satt bredvid mig på bussen bjöd mig på choklad. tyvärr kunde jag inte äta det chokladen, men jag fick i alla fall ett leende på läpparna resten av den bussresan!

ett stort släp med torsdagskärlek från mig, Q.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar