torsdag 25 mars 2010

tadaa



eran väns egna skitgoda vegolasagne.

jag hackade som en vilding och kastade i det medans jag blundade. nästan. jag köpte gröna sånadär pastagrejer för det tycker jag är godare. och nyttigare.

sen tog jag saker jag gillar, gogreens färdigblandade bönsalsa, aubergine, färska champinjoner, lite mer, värmde det tillsammans så det blev en go gegga, pressade i massa vitlök och kryddade. senså chansade jag lite eftersom jag aldrig gjort lasagne förut, platta, fyllning, platta, fyllning lixom. sen toppade jag dethela med soltorkade tomater och cashewnuuts. och fetaost. hällde över lite sojamjölk oxå för jag kom på att man brukar ha såndär ostsås. ja. det blev jättegott iallafall. min i allra största grad köttätande pojkvän godkände den tillochmed.

X

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar