fredag 5 mars 2010

-13 grader celsius

* gillar inte att missa bussen, men jag gillar att när man missat den jävlen och redan vet att man kommer försent, så kan man chilla och dricka extra te och ta sig en rakabajsare på toaletten i lugn och ro, lyssna på mysigaste musiken. det är lyxigt. sen kan man gå in här och skriva ett inlägg om inget speciellt.

* igår var gudrun schyman på debatt. hon är en skön lirare.
tror ni hennes feministiska parti har någon chans i riksdagsvalet? feministiskt initiativ
det vore för bra för att vara sant. känner inte att tiden är kommen än.
på debatt fanns även med en dryyyyyg jävla moderat och en rättså dryg sosse.
varför drar sig dryga efterblivna jävlar till politiken? såg ett foto på reinfeldt och hans "crew" i riksdagen, asså det så ut som ett gäng idioter, lite snea lixom. ååh. vill ha in lite coola människor i den världen, då skulle sverige blivit bättre. mycket bättre. jaa minsann, jag tror rent ut sagt att det är deras fel att det är som det är, folket som styr. dom har ögonen på fel ställe! fan nu blir jag alldeles till mig, alldeles TOSSIG! det är inte värt det.
slutar på det positiva sättet jag började, gudrun är skön hon, hon är inte perfekt och hon har gjort sina tabbar, men hon är MÄNNISKA. heja gudrun. nu är det dax att ta på sig jackan och gå ut i kylan, men himlen är iallafall BLÅÅÅ OCH SOLEN SKINER. / XXXXX

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar