måndag 28 mars 2011

I'M FROM BARCELONA

hehehe jag erkänner, i'm a crappy blogger. jag har inte slutfört historien om min fasta. delvis för att jag inte är beroende utav att blogga, delvis för att jag har min lilla bruna pojkvän här omkring mestadels av tiden och min och min kompanjons blogg är en heeeemlis! det känns dumt att fortsätta berätta om mitt fastande såhär sent, det var väl nån vecka sen nu. det är iallafall en sak som jag varmt REKOMMENDERAR! dock är jag sur på mig själv för att jag inte lägger in några bilder här på den fantastiska vackra färgglada dundermaten som vi äter. jag lovar ingenting men jag ska försöka bättra mig. det har jag skrivit här oräkneliga gånger... ska definitivt fasta ca två ggr per år då jag tror det är nyttigt för kroppen att restarta då och då, kanske en gång innan vintern och en gång innan sommarn. på tal om sommar så längtar jag så det värker! självaste bob dylan ska till peace and love!!(&/¤#¤"##¤¤%%¤& roskilde/peace and love? dom överlappar varandra, man hade kunnat dra på båda som jag egentligen vill men om man ska lägga så mycket pengar på biljett vill man fan kunna vara med alla dagar.. attans! i fredags var det gaddning igen. blev insidan av armen, en stoor strålande gul orange sol (inte färglagd än dock) med yin och yang i mitten, lila blommor ner mot armvecket och orden equal rights mitt i allt. har halv sleeve nu, men hel ska det bli. på underarmen funderar jag på en stor mörk vacker regn/djungelskog i bakgrunden och en stor flygande färgglad biätare, en fågelsort. magiskt. ja, det är klart det är beroendeframkallande :) helgen den 8e blir det upp till gbg på några hard core spelningar med grabben m.fl. samt hälsa på en kompis som råkar vara tatuerare. hon ska göra kvinnokampsmärket på vaden på mig och ett får någonstans på benet. född i fårets år som beskrivs som bla. kreativ och det ringar in mig ganska mycket tycker jag så det passar! nu blir det en långlånglång svettig promenad med kissnödiga vovven. solglasögonen åker på för vackra solen är fan framme! fred och kärlek till alla fina ps. ska nog pilla till mig systers systemkamera och ta några roliga bilder, då blir ni väl glada / eran ibland frånvarande men trogne vän X:et PS NR 2; något är knasigt och jag kan inte styckeindela, förstår att det är drygt att läsa en såhär tät text men kan inte göra något åt saken så jag hoppas det funkar ändå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar