torsdag 3 mars 2011

i tidningen city kunde man i morse läsa om skådespelerskan nathalie portman, då hon just nu är aktuell i en ny film. hon hade nyligen gjort valet att bli vegan efter att ha varit vegetarian i x antal år. bra där, att det finns någon enstaka filmstjärna med något sånär gott omdöme.
i slutet av artikeln skrev journalisten om att portman var vegan, och att det var ju synd, eftersom hon hade nämnt att hennes favoritdessert var något sags glasstårta.

HAHA, jävligt allmänbildad journalist som vet om att vegetarisk och vegansk kost är på upptåg och att det finns tusentals olika veganglasser att välja mellan :)

fastedag 2:
jag antar att man går på tomgång under hela fastan, man är inte på topp eftersom kroppen inte får någon bensin. idag tror jag dock att jag känner mig bättre än igår. jag är sugen på mat, jag vill tugga, jag vill äääätaaa. men jag funderar inte på att ge upp, jag längtar bara tills det har gått en vecka. jag är frusen och trött, seg i ögonen. men annars fungerar jag som en vanlig människa bortsett från det jag tidigare nämnt.

tjao från X

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar