onsdag 2 juni 2010

go raw food today


shit nu händer det, nu kommer högtrycket, känner ni det? fan vad festivalsugen jag är.
och jag vill ha mitt körkort. jag kanske inte får det fortare om jag fortsätter bråka med körläraren. jag ska alltid försätta mig i knasiga situationer. kan aldrig hålla tyst! har alltid haft det problemet, och kanske, dessvärre, kommer jag alltid ha kvar det. man kan ju hoppas på viss nedskärning med åldern men det är ytterst tveksamt. redan när jag gick i andre klass och var en liten plupp så fick jag gå på regelbundna möten med rektor och lärare pga. störande beteende och viss rudeness. jag ville inget illa.. men plötsligt kunde jag kasta ur mig till min svettiga lärare: "varför har du alltid samma kläder på dig??" och liknande lite smått kränkande uttalanden. nåja.. vad är väl en bal på slottet...
jag tycker iallafall att jag har rätt att ifrågasätta saker och ting när jag ska ta mitt körkort eftersom det är mitt körkort! kan ju inte bara ge mig själv till någon bara för dom är såkallade körskolelärare. right or wrong.
det mesta landar med brakfart precis på plats för mig ändå när allt kommer omkring bortsett på vissa personligthetssvårigheter bla. okunskap att hålla käft vid vissa tillfällen som jag beskriver ovanstående.
jobb körkort sommar semester festivaler gör mitt liv så ljuvligt att bara tänka på just nu.
dagen till ära ska jag promenera så långt så jag storknar, kanske till och med kuta.
sedan tänkte jag prova Renée Voltaire's recept på raw paprikasoppa -> http://www.reneevoltaire.se/recept/


soliga kärlekshälsningar x
ps. meddelande till min kompanjon: bröllopshetsen gick över redan innan den än hann börja älskling! ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar