lördag 5 juni 2010

ge mig en käftsmäll

jo en väldigt väldigt irriterande sak, det är ungar i tidiga tonåren. inte alla kanske men vissa.
var får dom allt ifrån. var fan får dom allt ifrån?
idag satt jag bakom två tuffa finniga runkande porrkollande max 15-åriga killar när jag tittade på en fotbollsmatch i solskenet. dom har ett chockerande ordförråd, dessa unga män.
"nummer 10 är jävligt bögig" sa den ena om en som var bra i motståndarlaget. inte för att han betedde sig "bögigt" (hur man nu beter sig så?) utan för att han var väldigt bra. då var han bögig! ja jävlar vad bögig han var.
"fy fan vad bögigt!" sa dom där bakom mig sen när motståndarlaget gjorde mål. ja jävlar vad bögigt att dom gjorde mål.

ursäkta upprepa, jag uppfattade inte riktigt, kan du ta det där igen tack.
var i sjuttsingen kommer detta ifrån!? när blev allt så jävla bögigt och hur menar man när man säger så!!?? en bög är en man som är gay, han attraheras av killar. han är även människa exakt jävla lika mycket som alla andra.
varför är det sexigt och hett med två lebbor och äckligt och smutskastat och tabu och dåligt med en bög? det irriterar mig väligt mycket, otroligt mycket. och var i helvete kommer kopplingen med att en person som gör något dumt är en jävla bög????
en kille som tex använder hudprodukter eller concealer är "bögig". okej det är ingen hemlighet att VISSA bögar har ett större intresse för skönhet och mode, mer feminina grejer. många manliga hårfrisörer är gay.
men man får fan bita sig i tungan för det har blivit ett skällsord. jag gillar det inte.
och man får inte vara så korkad att man tror att alla homosexuella män är smala fashionistas med snygga naglar, perfekt hy och vickande rumpa. dom är väl fan som människor är mest. det finns jättemusklade väldigt maskulina män som inte filar naglarna och attraheras av män.
det är en läggning, inte en personlighet.

fan oskar linnros, du slutar aldrig förföra mig med din röst. kan lyssna på från och med du hur mycket som helst och jag gillar den lika mycket varje gång. ibland vaknar jag tom med låten spelandes i huvudet. lät så nördigt det jag skrev precis men det är så sant!

nu ska jag klippa mitt hår litegrann.

x

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar