måndag 28 februari 2011

allt som är ditt

att vara eller inte vara vuxen?
är det bara jag som ibland känner mig som en äppelpaj som kommit ut förtidigt från ugnen?
ibland tror jag det. när folk säger; "du är inte ensam med hur du känner" känner jag att jag visst är det.
om jag inte är ensam varför finns det inte någon som säger något. folk är alltid så glada. folk fortsätter i sitt ekorrhjul hur hjärtat än mår.
 jag är bara kritisk till människor. dom ljuger oftast också. jag är glad. gladast när jag vet att mina vänner inte ljuger, glad när jag får vara för mig själv när jag vill det. glad när jag får vara jag.
men det som bekymrar mig är varför är det bara jag som inte vet vad jag vill göra med mitt liv?
alla jag känner vet, har vetat det redan innan dom blev födda. nästan. det känns så i alla fall.
nåja. jag och mamma ska se "allt som är ditt" på onsdag. ser fram emot det mycket. jag gillar att gå på teater.
läs mer om den HÄR!
och igår var jag och mamma på second hand runda i bygden jag hittade en jätte fin blus, något man har på benen( jag vet inte vad det heter men jag ska fota dom och visa), jag fann även fina knappar, och halsband. allt för 85 kr. och tanten sa att jag var bra på att fynda! jag har färgat håret. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar