torsdag 17 februari 2011

visle i pannkakan


och jag har en mapp på datorn. som heter gött snack av någon anledning? i alla fall sparar jag där inspirerade bilder.
det är inte alla jag vet vart dom kommer ifrån. jag ska bli bättre på det.


kommer ihåg när jag satt på bussen hit. med allt som var mitt nedpackat i väskor och kassar. jag kände lättnad. att handla tvättmedel skulle få mig att känna mig självständig.
jag hatar att handla. jag hatar att tvätta. mest av allt är jag rädd för att somna om dörren är olåst.
jag vill vara här samtidigt som jag vill åka tillbaka med mina väskor och allt som är mitt.
jag vill absolut inte åka tillbaka med mina väskor och allt som är mitt.
jag vill vara här och tvätta och handla ost och mjölk.


februari får mig att gå i tusen bitar.

Q

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar