torsdag 24 februari 2011

bangabangbangmmmm

sliter med mitt arbete i skolan. jag har tagit på mig en massa, men bara för att jag verkligen vill. vi jobbar med miljökatastrofer i grupp och varje grupp ska göra ett stort kollage med fakta om sin miljökatastrof. självklart övertalade jag min grupp att jobba med köttindustrin.... miljöproblem i köttindustrin. det finns en hel del får jag säga. därför har det varit svårt att hålla sig inom någon slags ram. jag svävar ut och fördjupar mig i tusentals veganböcker, klimatfakta osv. det är kul men frustrerande samtidigt, men det är det ju ändå alltid så det är ingen skillnad, bara att man får det aningen mer svart på vitt när man läser om det varje dag i flera timmar.

för övrigt susade nyheterna på radion förbi mig häromdagen. tydligen ska norge inskaffa något speciellt anti-terror-system på sina universitet.
inga iranier får studera i norge, eller kommer få studera. vet inte om det har gått igenom, vad jag minns var det bara ett förslag hitintills. de vill inte ha just iranier i norge på sina universitet pga att då kan de få lärdom om och tillverka bomber..
???????????????????????????????????????????????????????????
=?=?=?)?=?=)*^^"!^"^¤^&^%&¤%%*¤&&>!#¤%#¤%&$€{{}\}]\(=()

alla muslimer, araber är alltså terrorister och vill bomba allt som de ser? deras livsuppgift är alltså att göra en så stor bomb som möjligt?
vända ryggen åt ett helt folk? vad händer sen?? har så jävla mycket att skriva om detta men tyvärr så ska jag åka och jobba. men asså vafaaan, säger som dom ofta säger i morgonpasset:
vad är det för fel på folk!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar