fredag 5 november 2010

kan du suga av mig?

jag har hört det, och jag är långt ifrån den enda tjejen som fått den frågan.
och det är förnedrande. för om jag känner för att suga hans kuk så gör jag det, annars gör jag det inte.
du..... kan du inte suga av mig?
har killen som säger så dålig syn på kvinnor? så dömer jag iallafall, att denna kille är inte uppskattande på något sätt punkt slut.
ELLER, är det tvärtom? det är kanske vi tjejer som bara inte skulle fått för sig att säga samma sak och vi borde kanske lära oss det? känner man för något så borde man kanske öppna käften.
men jag personligen har bara svårt att tänka mig att säga, mitt under ett förspel - "du, gå ner och slicka mig"
det dödar stämningen rätt rejält enligt mig.
men vafan jag kan inte bestämma mig.... om det är fel eller inte. håller nog fast vid att det är fel. japp. killar sluta fråga om vi vill suga era kukar, för om vi vill göra det så gör vi det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar