tisdag 27 juli 2010

earl grey

har verkligen en kärlek till first aid kit! vill se dom!
dom var på trästockfestivalen i norrland. eller var det i norrland? ja någonstans i norrland. tror jag.
det är en gratisfestival. verkar skitfett! vill dit nästa år.
men sen tror jag inte johanna och klara är i sverige så mycket mer alls. dom är mycket i usa och england.
så fort dom spelar någonstans nära mig så ska jag dit med alla mina ögon och öron.
oooh you keep lose it aaaaall the time.
dom är så gammeldags men gör ändå sitt eget.
är för övrigt jävligt pepp på way out west. är för övrigt pepp på exakt ALLT!
framtiden är i MINA händer. på fredag får jag förmodligen mitt körkort. efter det ska jag dricka öl på världens vackraste ställe med världens vackraste personer. nästa fredag ska jag till huvudstaden till min utflugna diamant. way out west direkt efter det. några dagar efter det sitter jag på planet med min fina finvän på väg till en jävligt lat och jävligt alkoholrik vecka i turisternas turkiet. varför vi valde en sån oorginell resa? jag tror det mest var för att det är billigt som fan och för att vi mest vill dricka drinkar, röka turkiska cigaretter på balkongen och sola tills vi är pepparkakor. och umgås med varandra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar