torsdag 8 april 2010

symaskin


hej.

har som alltid fullt med tankar här bakom hjärnbarken.

jag ska sortera dom och sen ska jag väl skriva ner dom här, om det känns som något intressant som jag vill dela med mig av.

i skolan så ska jag skriva arbete om sveriges integration;- varför är det ofta så att en invandrare inte känner sig helt inne och delaktig i det svenska samhället? ska rota runt i det lite.

så det kommer lite tankar om det sen.


men, idag tänkte jag bara skriva ett par rader för det var ett tag sen.

tycker du att bloggare ska skriva varje dag, flera inlägg om dagen, hela tiden, som besatt? då har du kommit fel, för jag och min kära kompanjon vill inte att detta ska vara en helt vanlig modeblogg där man skriver om vilken nyttig lunch man valde på espresso house idag, vi vill att tankarna ska få styra. dom bestämmer över sig själva lixom, likaså inläggen här!

vi vill dela med oss av musik, allmänna saker vi gillar, politik, någon gång recept eller tips kring vegetarisk/vegansk matlagning.


vi valde att vara anonyma, inte för att vi är fula eller enögda, kanske inte av någon speciell anledning, mest för att det var en kul grej. ibland vill vi kasta lite lösbajs på folk och kanske skriver ner det här & då är det rättså kul att kalla sig för X & Q.

plus att det känns lite mystiskt och det känns rätt kul att läsare får bilda sig helt egna uppfattningar endast genom våra ord och bilder(som kommer, vi jobbar på't).


hoppas ni har det fint! från er trogne x-vän


2 kommentarer:

  1. detta känns som en underbar och fin blogg.

    SvaraRadera
  2. det känns underbart och fint att du känner så! :)

    SvaraRadera