måndag 5 april 2010

det här med badkar

De senaste dagarna har mitt hem varit ett hotell. Och som på de flesta hotell, har det även här funnits badkar.
efter en ansträngde dag  kände jag att jag för en gång skull kunde låta min kropp få slappna av i lite varmtvarmare vatten.
Efter tre minuter började jag tröttna; "jaha här sitter jag och tittar in i en vit och kal vägg."
och hur intressant är det egentligen att bada helt själv i vatten som blir nedsmutsat av sitt eget smuts?
och onödigt dessutom; att låta så mycket vatten gå till spillo, för att just bada i vårt egna svett och smuts.
helt spontant känner jag att det är väldigt överskattat med badkar och känner att jag är glad över att jag inte är uppvuxen med ett hemma i badrummet.

ska förövrigt förtälja att jag nyligen gift mig med Mr wasabinöt, efter ett liv med konstant bråkande


KÄRLEK FRÅN Q

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar