tisdag 26 juli 2011

muslimfritt

ja, jo, tänkte utrota ett folk, hört att dom gjorde det för ett par hundra år sen. allt var ju bättre FÖRR har jag hört, eller? då borde det vara rätt att använda samma tankebanor tänker jag mig. ja, jo, medierna skriver ganska mycket om att muslimer bombar och är terrorister hela högen. det är nog ingen skrämselpropaganda utan det är nog på det viset det är. ja, jo. nämen så att eeee. 

DIN EFTERBLIVNA JÄVEL. eller nä så kan man nog inte säga, mannen är ju riktigt sjuk. jag hoppas till dom högre makterna att detta inte skapar någon slags cykel där andra idioter också vill bli mördarlegender.....
fast det skulle inte förvåna mig. 
var är vi påväg? vad håller på att hända?

~

för att tänka på annat så försöker jag lägga 4000-bitarspussel. det går åt helvete!

snälla snälla, sprid kärlek - inget hat. möter du hat med hat så blir det aldrig något mer än ännu mera mörkt bottenlöst hat....

X






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar