tisdag 2 augusti 2011

haha har verkligen ingen bra rubrik på detta!

Grillat is the shit!!!!

Grillat är ibland det godaste man kan inta i födo-väg! Det tycker i varje fall jag!
En härlig marinad och ett Lätt-Bränt kött.. Mummah!!!
Det är faktiskt just precis det vi ska få idag faktiskt, mamma och pappa bjuder oss på grillat.. Ikväll blir de förhoppningsvis hemmakväll med film och mys för på torsdag har vi barnvakt, mannen min är ledig och vi ska fara på äventyr ;)
SPÄNNANDE!!!
Jag kommer ha "the time of my life" för just dit där vi ska är ett ställe där jag i princip är okontaktbar mellan varven och jag runar runt som en galen sockerkickad 5:åring!
Det är grejjer de!

Locking forward to it!

[riktigt stor bild på klyftpotatis och riktigt mycket kött]

 Nehe, nu ska jag finita min kopp kaffe och sen ska jag njuta av den grillade kötta-osen!
Därefter ska jag gluffsa som en häst!
Ciao sålänge!


detta är riktigt lågt av mig att göra och såhär får man egentligen inte göra. men jag kunde fan inte låta bli! varför har folk bloggar när dom bara skriver om rent jävla SKIT OCH MÖG OCH KÖTT?
jaaaa, jag kopierade detta från en ungmammas blogg. FÖRLÅT MIG HÖGRE MAKTER!
men erkänn att det är riktigt komiskt och skrattretande för även om man inte är en militant vegan så tycker man väl inte det är intressant att läsa sånthär skräp? även om jag/vi inte skriver om saker som alla tycker är intressant läsning så är vi iallafall inte HJÄRNDÖDA.

kärlek från x :):):):):) ps. förlåt igen ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar