måndag 13 december 2010

världen kommer ikapp sverige, eller tvärtom

älsklingen min, så fint du gjort det! jag gillar det. du har rätt, så jävla rätt att göra det somrigt istället, du har alltid rätt. klart vi behöver lite blompepp.
orkar inte kommentera eller skriva särskilt långt om dehär terroristattentatet. jag kan bara säga hur jag känner, det känns definitivt overkligt, läskigt, och återigen overkligt! jag är orolig för min kompanjon och mina andra vänner och dessutom alla människor(!) som jag inte känner, som går på stockholms gator. inte för att det måste vara i stockholm det händer, lars vilks bor här nere i skåne, men det känns ändå som att "dom" ger sig på huvudstaden. ja, jag känner mig orolig. det kan jag inte påstå att jag inte är. det känns som att......... ja, man inte har någon makt. jag tänker på alla andra i världen som hela tiden är beredda på att det vilken sekund som helst kan ramla ner en bomb i deras närhet. sedan kan jag direkt säga att jag inte hyser någon som helst respekt för de som nu drar alla invandrare över en och samma stora jävla fördomskam! dom som säger att invandrare borde dra från sverige, och att dom ska rösta på SD. än en gång så blir jag besviken. än en gång så vill jag omprogrammera deras hjärnor.
jag tycker så synd om alla dom som nu också blir dömda för vad några dumma personer valt att göra. återigen så får en massa oskyldiga sota för vad andra har gjort för att de råkar ha en sak gemensamt, de har invandrarbakgrund.
fy fan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar