fredag 10 december 2010

för en långlång tid



jag har verkligen inte varit aktiv här på länge.
jag har verkligen haft saker att göra.
saker att tänka på.
jag gör en lista.
i spotify.
De bästa från 2010 heter den.

tänkte kompensera min tid som frånvarande med musik.
massa musik.
videor då.
längst upp är keep company med Teodor Jensen (förre detta gittarist i alla svenskars älskade broder daniel)
och Titiyo. Albummet släpps den 27 dec.



Salem
hård dansmusik
lite skräck
förskönar min tillvaro
kompis till mig
"lyssnar du verkligen på detta"
"ja?"
bra skit heltenkelt




MF/MB
mer bra
svenskt
coolt helt enkelt.


sist men inte minst




ME AND MY ARMY
här i förra årets musikhjälp med me and my army
Andreas Kleerup med vännerna John London Rönneklev, Niels Nankler,Patrik Herrström och Joel Igor Hammad utgör detta förbaskat bra band.


OCh på tal om det, musikhjälpen börjar nu på måndag på Gustav Adolfs torg i Malmö.
Jason Diakité
Martina Thun
och min favorit
Nour El-refai
mmmm
vill dit och kolla och säga hej och sjunga och önska låt när jag kommer till skåne.
Jag vill hinna lixom.







ps

Så här önskar du en låt till musikhjälpen via SMS/MMS

(man kan göra det redan nu nu nu NU)
Inled med hur mycket du vill skänka
50, 100 eller 200
skriv sen låt, artist och motivering
och skicka till 72 999

puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar