måndag 16 augusti 2010

glädje

efter 10 dagar på vift tyckte jag att det var skönt att sova ut ordentligt i min egen säng inatt. stockholm var fantastiskt. way out west var magiskt! lite för dyrt men... ändå värt.
MIA var hur coolt som helst. det var som en föreställning.
mumford and sons var överaskande bra. dom var hur fina och bra som helst.
håkan hellström ska vi inte snacka om. det var en av de bästa konserterna jag sett. det var så mycket känslor och kärlek.
marina and the diamonds krockade dessvärre med håkan, som jag faktiskt prioriterade före henne, men det jag såg var jävligt bra.
lykke li var fett. hon är begåvad den bruden. besvikelsen var väl när hon inte ens sjöng halva "tonight" som är min favvolåt av henne. hon hade problem med rösten sa hon. så hon sjöng twilightlåten istället.
positivt var att en av världens hetaste män joel kinnaman stod precis framför oss på lykke li. vågade inte gå fram och säga något, kändes så töntigt. så vi följde efter honom hur länge som helst tills vi inte såg honom längre och ångrade att vi inte hade gått fram från början.
jónsi överraskade mig med att vara hur jävla magiska som helst. fyfan vad bra som var!!
har lite problem med att sätta ord på hur bra allt var.

nu ska jag dricka en god kopp te, tända rökelse och packa ur min väska för att packa om igen, dock lite varmare kläder för på onsdag morgon kl 06.05 går flyget till turkiet.

jabadabadoooooooooooooooooooo säger jag bara!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar