måndag 9 maj 2011



idag är allt just som på denna bilden, tagen på emmaboda -09. bortsett från att bilden då var sjukt komisk och rolig och skrattframkallande så är allt bajs. bajs bajs......
jag är helt neeeeere. dock ska jag gadda mig imorgon igen och då kommer jag få en gnutta glädje. men det går upp för mig hur många elaka egocentriska människor det finns. även om dom är ens vänner, tror man. är det typiskt svenskt? mår någon extra bra så ska den människan på något vis bli skuldbelagd och tabu, och det viskas. som någon som tjänar mycket pengar, är snygg och smal, är lyckligt kär, älskar sitt jobb etc. det känns som om folk alltid hoppas att det inte är så bra som det utifrån ser ut.
andra missnöjda människor är välkomna att viska och tissla hur mycket dom vill men jag blir väldigt olycklig när mina vänner gör det. inte mina riktiga vänner, utan dom som jag trodde var...
idag är en dag som ted gärdestad hjälper. lite iallafal. och maggios nya skiva är bra! men jag gråter iallafall.

ta vara på er! kärlek från X

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar